english

Viestinnästä voimaa tyrniöljymarkkinoille

Viestintä on kotimaiselle marjatuotteita kehittävälle Aromtechille tärkeä tapa saada lisää näkyvyyttä uusille tuotteille. Yhteistyö Telegraafin kanssa on ollut tuloksellista.

Telegraafi on tehnyt yhteistyötä Aromtechin kanssa loppuvuodesta 2016 lähtien. Silloin Aromtech toi markkinoille ensimmäiset omat, suoraan kuluttajille suunnatut Membrasin-tuotteet.

Aromtechin tuotteet perustuvat tyrniöljyyn, jonka vaikutuksia yritys on tutkinut yhdessä Turun yliopiston kanssa 1990-luvulta lähtien.

Viestinnällä näkyvyyttä

Telegraafi tekee Aromtechille mm. viestinnän suunnittelua, mediatalokierroksia ja tuotetiedottamista.

Viime vuonna Aromtech toi markkinoille Membrasin Vision -tuotteet, jotka on tarkoitettu kuivien silmien hoitoon. Tuotteet mainittiin vuonna 2017 printti- ja verkkomedioissa 27 kertaa. Artikkelien näkyvyys mainosarvona mitattuna oli noin 40 000 euroa ja lehtien yhteenlaskettu levikki oli 2,5 miljoonaa lukijaa.

– Viestintä on yksi tärkeimmistä työkaluista yrityksen näkyvyyden lisäämisessä ja uusien tuotteiden lanseerauksessa. Viestinnällä saatu orgaaninen näkyvyys on huomattavasti ostettua mainontaa vaikuttavampaa ja kustannustehokkaampaa, toteaa Aromtechin toimitusjohtaja Helena Korte.

Lisää yhteistyötä luvassa

Keväällä 2018 yhteistyö Telegraafin ja Aromtechin välillä jatkuu, kun markkinoille tuodaan Women Unlimited -konsepti, jonka tarkoitus on parantaa naisten elämänlaatua.

– Telegraafin kanssa asiointi on sujuvaa ja asiat hoituvat aina laadukkaasti. Telegraafin viestintäkonsultit myös edistävät sovittuja asioita proaktiivisesti, mikä on etu tällaiselle pienelle yritykselle, jossa oman talon henkilöresurssit ovat rajalliset, Korte kertoo.

Aromtech on vuonna 1997 perustettu marjaöljytuotteita kehittävä yritys, jonka kotipaikka on Torniossa. Yritys toimii myös Turussa ja Helsingissä. Aromtechin tavoite on olla maailman innovatiivisin marjaöljyjen terveysvaikutusten hyödyntäjä. Yritys tarjoaa kuluttajille tutkittuja, puhtaita ja turvallisia tuotteita, jotka parantavat elämänlaatua kaikissa ikäryhmissä.

Hyvä tarina on julkaistu 3/2018.

Kaipaatko apua viestintään, ota yhteyttä!

LUE KAIKKI HYVÄT TARINAT
Tilaa uutiskirje