english

Viestinnän vinkit hyötykäyttöön

Telegraafi huomioi Suomi 100 -juhlavuoden tarjoamalla sata vinkkiä viestintään. Vinkkejä jaetaan viikoittain Telegraafin sosiaalisen median kanavissa.

– Telegraafi on luova viestintätoimisto. Meiltä löytyy monipuolista viestinnän osaamista sekä paljon idearikkautta, jota kannattaa hyödyntää esimerkiksi erilaisissa somekampanjoissa. Oman kampanjamme ideointi lähti paitsi ajankohtaisesta juhlavuodesta, myös sen miettimisestä, miten voisimme paremmin palvella asiakkaitamme, vanhempi viestinnän suunnittelija Mari Vilska Telegraafista kertoo. 

– Samalla haluamme kertoa myös laajasta osaamisestamme. Tavoitteenamme on jakaa sellaisia käytännön työssä opittuja vinkkejä, joista oikeasti on hyötyä asiakkaillemme.

Vuoden 2017 aikana vinkkejä annetaan muun muassa viestinnän suunnitteluun, sosiaalisen median käyttöön, tiedottamiseen, kriisi- ja vastuullisuusviestintään, graafiseen suunnitteluun, sisäiseen viestintään sekä sisällöntuotantoon liittyen.

Ideat ja visuaalisuus samassa paketissa

Hyvin suunniteltu kampanja saa viimeisen silauksensa visuaalisen ilmeen avulla. 

– Houkutteleva kuvamaailma ja aiheeseen sopivat graafiset elementit erottavat kampanjan muusta somevirrasta. Yhtenäinen ulkoasu helpottaa kampanjan tunnistamista ja tekee siitä mieleenpainuvamman, Telegraafin graafinen suunnittelija Essi Rantanen sanoo.

Juhlavuoden päätyttyä vinkit kootaan sähköiseksi oppaaksi.

– Usein toimivimmat ideat eivät ole kertakäyttötavaraa vaan sellaisia, joita voidaan hyödyntää monipuolisesti. Näin myös resurssit saadaan tehokkaaseen käyttöön, Mari Vilska toteaa.

Ideat hukassa? Haasta meidät!

Telegraafista löytyy tekijät ja ideat luovaan viestintäkampanjaan. Ota yhteyttä ja haasta meidät!

Kysy lisää: Asiakkuusjohtaja Päivi Luoti, p. 050 358 6012, paivi.luoti@telegraafi.fi

Hyvä tarina on julkaistu 2/2017.

LUE KAIKKI HYVÄT TARINAT
Tilaa uutiskirje