english

Asiakastyytyväisyyskysely: ”Telegraafi on minun valintani”

Telegraafin kevään 2018 asiakaskyselyssä tärkeimmäksi tekijäksi viestintätoimiston valinnassa nousi asiantuntemus. Lisäksi asiakkaamme arvostavat Telegraafissa luovuutta ja toimialansa tuntemusta. Vastaajien mukaan Telegraafi löydetään useimmiten suosittelun kautta.

Kokonaisarvosanaksi Telegraafille annettiin kouluarvosana 9. Asiakkaat kuvailevat Telegraafia muun muassa helposti lähestyttäväksi, kilpailukykyiseksi, joustavaksi, ketteräksi sekä asiantuntevaksi. Lisäksi vastaajat kiittelivät ystävällisestä palvelusta sekä hyvästä tekemisen meiningistä.

Telegraafia pidettiin luotettavana kumppanina, jonka kanssa yhteistyö on helppoa.

– Toiminta on kaikin puolin sujuvaa, nopeaa ja asiantuntevaa. Koen olevani hyvissä käsissä, eräs vastaaja kertoo.

– Kiitos hyvästä yhteistyöstä! Teidän kanssanne työnteko on helppoa, mutkatonta ja nopeaa. Olemme erittäin tyytyväisiä töiden lopputuloksiin, yksi vastaajista kiittelee.

”Viestintä on tärkeää”

Lähes jokainen vastaaja oli tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen Telegraafin asiantuntevuuteen, tavoitettavuuteen sekä aikatauluissa pysymiseen. Lisäksi vastaajat kokivat yleisesti viestinnän tärkeäksi ja yhteistyön viestintätoimiston kanssa hyödylliseksi.

– Oli hienoa huomata, että asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä moneen eri osa-alueeseen. Saimme kyselyn kautta myös arvokasta tietoa siitä, miten meidän tulisi kehittää toimintaamme vieläkin paremmaksi, Telegraafin asiakkuusjohtaja Päivi Luoti toteaa.

Asiakkaat arvostivat erityisesti Telegraafin laadukasta työtä, joustavuutta sekä nopeaa palvelua.

– Pidän siitä, että tehdään ne asiat mitä luvataan. Olen erittäin tyytyväinen työn laatuun ja henkilöihin, joiden kanssa olen päässyt tekemään yhteistyötä, eräs vastaaja kiittelee.

– Kilpailuetujanne ovat pitkä kokemus, ystävällinen ja joustava palvelu sekä hyvä tekemisen meininki, yksi vastaajista sanoo.

Uutiskirje on ykkönen

Noin 75 % vastaajista kertoi seuraavansa Telegraafia uutiskirjeen kautta. Noin neljännes vastaajista kertoi myös seuraavansa aktiivisesti Telegraafia Facebookin ja nettisivujen kautta.

– On hienoa, että meidät tavoitetaan useasta kanavasta. Erityisesti uutiskirjeestä saamme paljon positiivista palautetta. Uutiskirjettä on tehty lähes koko Telegraafin kymmenvuotisen historian ajan, ja se kehittyy jatkuvasti, Telegraafin johtava viestintäkonsultti Anna Koivisto sanoo.

Kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken arvoimme 100 euron lahjakortin ravintola Kakolanruusuun. Voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Hyvä tarina on julkaistu 4/18.

Kaipaatko apua viestintään, ota yhteyttä!

LUE KAIKKI HYVÄT TARINAT
Tilaa uutiskirje