english

”Telegraafi on luottokumppani, joka ei petä eikä jätä”

Telegraafi toteutti asiakastyytyväisyyskyselyn helmikuussa 2017. Tärkeimmäksi tekijäksi viestintätoimiston valinnassa nousi asiantuntemus. Toimialan tuntemus ja luovuus korostuivat myös vastauksissa. Vastaajien mukaan Telegraafi löydetään usein suosittelun kautta.

Kokonaisarvosanaksi Telegraafille annettiin keskimäärin 9. Asiakkaat kuvailevat Telegraafia muun muassa näin: asiantunteva, joustava, tehokas ja aikataulussa pysyvä sekä asiakkaan yksilölliset tarpeet ymmärtävä. Telegraafia pidettiin luottokumppanina, joka ei jätä asiakasta pulaan.

– Telegraafilaisten vahvuus on ollut asiakkaiden kuunteleminen ja vilpitön halu toimialan ymmärtämiseen, eräs vastaaja kertoo.

– Arvostan aina positiivista asennettanne ja laadukasta työnjälkeä, yksi vastaajista kiittelee.

Asiantuntemus ja aikataulut avainasemassa

Lähes jokainen vastaaja oli tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen Telegraafin asiantuntevuuteen, tavoitettavuuteen sekä aikatauluissa pysymiseen. Lisäksi vastaajat kokivat yleisesti viestinnän tärkeäksi ja yhteistyön viestintätoimiston kanssa hyödylliseksi.

– Oli hienoa huomata, että asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä moneen eri osa-alueeseen. Saimme kyselyn kautta myös arvokasta tietoa siitä, miten meidän tulisi kehittää toimintaamme vieläkin paremmaksi, Telegraafin asiakkuusjohtaja Päivi Luoti toteaa.

Lähes kaikki kyselyyn vastaajat seuraavat Telegraafia uutiskirjeen ja somekanavien kautta. Myös blogi ja internetsivut mainittiin vastauksissa. Telegraafin tarjoama ”100 vinkkiä viestintään” -sarja sai myös paljon kiitosta.

Kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken arvoimme 100 euron lahjakortin ravintola Luduun. Voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Hyvä tarina on julkaistu 3/17.

LUE KAIKKI HYVÄT TARINAT
Tilaa uutiskirje