english

Lojer aktivoi viestintäänsä

Telegraafi ja Lojer Group tekevät yhteistyötä muun muassa tiedottamisessa ja sosiaalisen median suunnittelussa, sisällön ideoinnissa sekä käytännön toteutuksessa. Marraskuun alussa valmistui myös ensimmäinen sidosryhmälehti, jonka sisällöstä, visuaalisesta ilmeestä ja taitosta Telegraafi vastasi. 

Lojer Group on suomalainen sairaala- ja hoitokalusteiden valmistaja ja Pohjoismaiden johtava fysioterapialaitteiden ja -tarvikkeiden jälleenmyyjä. Vuonna 1919 perustettu yritys työllistää noin 140 henkilöä. Lojer on ainoa alan toimija, joka valmistaa itse tuotteet Suomessa. Yrityksen tuotteita on käytössä yli sadassa maassa.

– Olemme aktivoineet viestintäämme yhdessä Telegraafin asiantuntijoiden kanssa, sillä haluamme jakaa tietoa toiminnastamme ja onnistumisistamme. Sidosryhmälehti tukee tätä tavoitetta ja muuta markkinointiamme. Kokosimme lehteen alan parhaita käytäntöjä, ja toivomme, että niistä hyötyvät myös muut terveydenhuollon toimijat, kertoo toimitusjohtaja Ville Laine Lojerilta.

– Telegraafilla on viestinnän osaamista, jota meillä ei talon sisällä ole. Lisäksi saamme heiltä lisäresursseja toimenpiteiden toteuttamiseksi. Yhteistyö on sujunut hyvin, ja tulokset ovat olleet erinomaisia. Olemme saaneet positiivista näkyvyyttä, ja viesti on välittynyt medialle toivomassamme muodossa.

Hyvä tarina on julkaistu 11/2015.

LUE KAIKKI HYVÄT TARINAT
Tilaa uutiskirje