english

Kuukausisopimuksella tehokkuutta viestintään

Euroopan suurin kylpytynnyrivalmistaja Kirami on yksi Telegraafin kuukausilaskutusasiakkaista. Yhteistyö on auttanut Kiramia viestinnän suunnittelussa, resurssien tehokkaassa käytössä ja näkyvyyden lisäämisessä.

Telegraafi on tehnyt Kiramille muun muassa viestinnän suunnittelua, tiedotteita sekä erilaisia tekstejä, kuten blogeja ja asiakashaastatteluja.

– Näen tärkeänä kertoa olemassaolostamme ja uusista jutuista, joita teemme, toteaa Kiramin toimitusjohtaja Mika Rantanen.

– Saamme samanaikaisesti niin jälleenmyyjien kuin loppuasiakkaiden tietoon uutuustuotteet. Haluamme että asiakkailla on varmuus siitä, mitä he ostavat ja kuinka niitä tulee käyttää oikein, kertoo markkinoinnista vastaava Heidi Olá.

Uusia näkökulmia omaan tekemiseen

Telegraafin ja Kiramin yhteistyöhön on sisältynyt myös mediatiedotteiden tekemistä, messutiedottamista ja materiaalin luomista sosiaaliseen mediaan.

– Kirjoitukset ovat laadukkaita. Telegraafi auttaa Kiramia näkemään asioita vieläkin enemmän asiakkaan näkökulmasta sekä tuomaan asioita selkeämmin esiin. Kun päätetään, mistä kirjoitetaan, se antaa linjausta myös muuhun tekemiseen yrityksen sisällä. Telegraafilla on myös hyvät kontaktit mediaan, Olá toteaa.

Kuukausisopimus helpottaa budjetointia

Olán mukaan Kirami valitsi kuukausilaskutuksen, koska se helpottaa viestintä- ja markkinointisuunnitelmien tekemistä ja hallintaa.

– Yhteistyö on sujunut loistavasti! Telegraafin henkilökunta koostuu helposti lähestyttävistä asiantuntijoista, jotka satsaavat laatuun. Yhteistyö ja suunnitelmien tekeminen on sujuvaa, ja he pitävät osaltaan pyörät pyörimässä. Ne asiat tehdään mistä on sovittu, Olá kehuu.

– Telegraafin avulla olemme saaneet viestintäämme suunnitelmallisuutta ja tehokkuutta. Omat resurssit eivät olisi riittäneet vastaavaan työhön, sanoo Kiramin viennistä vastaava Arja Saarikoski.

Kirami Oy on vuonna 2001 perustettu perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista kylpyaltaista ja kylpytynnyreistä. Kirami toimittaa vuosittain noin 5000 tynnyriä, minkä ansiosta yritys on Euroopan suurin paljujen valmistaja. Outstanding by Kirami -tuoteperhe laajentaa tuotevalikoimaa pihasisustukseen, grilleihin ja ulkotuliin. Yrityksen palveluksessa on 19 henkilöä ja liikevaihto on 8 miljoonaa euroa. www.kirami.fi

Hyvä tarina on julkaistu 4/2018.

Kaipaatko apua viestintään, ota yhteyttä!

LUE KAIKKI HYVÄT TARINAT
Tilaa uutiskirje