english

Ideakukkasista viestintäkampanjoiksi

BCB Medical pyrkii jatkuvasti kehittämään ja parantamaan viestintäänsä. Telegraafi on ollut mukana toteuttamassa tätä pyrkimystä vuodesta 2013.

BCB Medical on lääketieteellisen tiedon keräämiseen ja analysointiin keskittynyt yritys, joka yhdistää, analysoi ja havainnollistaa eri lähteistä kerättyä kliinistä tietoa ymmärrettävään muotoon.

– Pyrimme jatkuvasti sekä kehittämään että parantamaan viestintäämme ja kohdentamaan sitä eri yhteistyötahoihin, kertoo Leena Viljanen, BCB Medicalin Chief Marketing Officer.

– Toteutamme aktiivisesti sekä sisäistä että ulkoista viestintää, koska uskomme vahvasti viestinnän merkitykseen.

Yhteistyö tuottaa tulosta

Telegraafi on tehnyt BCB:lle viestinnän suunnittelua, mediatiedottamista ja uutiskirjeitä. Telegraafi on myös tuottanut sisältöä esimerkiksi asiakaslehtiin ja nettisivuille. Lisäksi on tehty monipuolisesti graafista suunnittelua.

– Yhteistyö Telegraafin kanssa on aktiivista, joustavaa ja vuorovaikutteista. Pitkä yhteinen historiamme kantaa hedelmää ja ehkä tärkeimpänä pitkän yhteistyön antina on telegraafilaisten tuntemus toiminnastamme ja toimialastamme, Viljanen kiittelee.

– Yhteistyöllemme entisestään lisäarvoa tuo Telegraafin palvelukokonaisuus: samalla kun saamme heiltä kattavat viestinnän palvelut, myös AD-palvelut ovat käytössämme unohtamatta nopeaa ja laadukasta käännöstyöpalvelua.

Monipuolisesti näkyvyyttä

BCB Medicalin palvelut muodostuvat terveydenhuollon ammattilaisille suunnatuista tautikohtaisista laaturekistereistä, älykkäästä integraatioalustasta sekä potilaat hoitoonsa sitouttavasta Omavointi-palvelusta.

– Olemme iloisia, että olemme löytäneet paikallisen toimijan, jonka palvelukokonaisuus on monipuolinen ja kattava ja vastaa täysin meidän tarpeisiimme. Erityisen ilahduttavaa on nähdä se into, osaaminen ja palvelualttius mitä Telegraafilta löytyy. Asiat hoituvat nopeasti ja työn laatu on varmasti alan parasta osaamista.

Pienistä ideoista toimivaan toteutukseen

Vuonna 2003 perustetulla yrityksellä on pääkonttori Turussa ja lisäksi toimistot Espoossa, Oulussa ja Tampereella, joissa työskentelee yhteensä yli 50 henkeä.

– Muun muassa rekrytointiviestinnän kautta yrityksestämme kiinnostuvat myös alan parhaimmat tekijät ja osaajat, Viljanen sanoo.

– Telegraafilaisten kanssa viestinnän ideakukkasista syntyy usein kokonaisuuksia, joilla tavoitamme toivotun näkyvyyden ja oikeanlaisen viestin yrityksellemme.

Hyvä tarina on julkaistu 3/2018.

LUE KAIKKI HYVÄT TARINAT
Tilaa uutiskirje