english

Asiakaslehti paketoi kokonaisuuden

Sairaala NEO, Hammas NEO ja Neuro NEO ovat Telegraafin pitkäaikaisia asiakkaita, joille tehtiin syksyllä 2014 yhteinen asiakaslehti. Lehden avulla haluttiin lisätä tietoa NEO:n monipuolisista ja nopeasti kasvaneista palveluista sekä talon sisällä että ulkona. Julkaisun sisällön ja ulkoasun haluttiin kuvaavan NEO:n asiantuntemusta sekä dynaamista tapaa toimia terveysmarkkinoilla.

Keväällä 2011 NEO:sta sai ortopedisiä vastaanotto- ja leikkauspalveluita sekä yleis- ja erikoishammaslääkäripalveluita. Tarjonta kasvoi nopeasti, ja NEO:on tuli uutta ja merkittävää erikoisosaamista: yleislääkäripalvelut, lastenlääkäripalvelut, neurologinen vastaanottotoiminta Neuro NEO:n muodossa sekä viimeisimpänä tulokkaina Allergia NEO, plastiikkakirurgiaa ja esteettisiä toimenpiteitä tekevä NEO Estetiikka sekä Painonhallintaklinikka.

– Asiakaslehti tukee muuta markkinointiamme ja viestintää. Kerromme palveluistamme myös verkossa, mutta painettu muoto on tutkimusten mukaan joillekin asiakasryhmille mieluisin myös tällä digivuosisadalla. Painettua viestintää käyttämällä huomioimme kaikkia asiakasryhmiämme, Sairaala NEO:n anestesialääkäri ja partneri Timo Miettinen kertoo.

Miettinen näkee asiakaslehden roolin tärkeänä varsinkin terveyspalveluiden viestinnässä, jossa tavoitteena on tuoda selkeästi esiin palveluiden laajuus ja niihin liittyvä syvällinen asiantuntemus. Lehteen paketoituna palveluvalikoima ja tieto siitä, mitä kaikkea NEO-yrityksissä tehdään, on kätevästi sekä asiakkaiden, mutta myös yritysten oman henkilökunnan ulottuvilla.

– NEO:n ensimmäinen asiakaslehti on omasta mielestämme onnistunut. Lehdestä saamamme ensimmäiset palautteet ovat koskeneet erityisesti lehden raikasta ulkonäköä ja selkeää sisältöä. Julkaisua on jaettu suorapostituksena turkulaisiin koteihin ja aiomme käyttää lehteä myös useissa tämän kevään tapahtumissa, joissa olemme mukana, Timo Miettinen kertoo.

”Sujuva projekti telegraafilaisten kanssa”

Telegraafi vastasi asiakaslehden sisällön suunnittelusta yhdessä asiakasyritysten kanssa, lehden ulkoasusta, sisällön toteutuksesta sekä projektin aikatauluista.

– Tämän tyyppisen asiakaslehden ideoinnissa ja konseptoinnissa yrityksen johdon pitää itse olla vahvasti mukana. Telegraafi osasi esittää oikeita kysymyksiä ja haastoi meidän ideoitamme. Varsinainen toimitustyö ja taitto olivat sitten luonnollisesti Telegraafin ammattilaisten heiniä, Miettinen kertoo.

– Yhteistyö Telegraafin kanssa sujui hyvin tässäkin projektissa. Kun tällaiseen julkaisuun pitää kerätä tietoa monien eri alojen asiantuntijoilta, ei projektin kasaaminen ja varsinkaan aikataulussa pysyminen ole aina itsestäänselvyys. Erityisesti haluaisimme kiittää Telegraafia siitä, että sovitut aikataulut pitivät projektin joka vaiheessa. Olimme myös oikein tyytyväisiä asiakaslehden toimitukseen ja taittoon, Miettinen toteaa.

Julkaistu 2/2015

Tehostammeko yhdessä myös sinun yrityksesi viestintää? Tutustu palveluihin ja ota yhteyttä

LUE KAIKKI REFERENSSIT

Voimmeko olla avuksi?

Marja-Terttu Rantanen

Toimitusjohtaja, osakas
puh. 0400 232 970
mt@telegraafi.fi 

LinkedIn >

Lue lisää

Marva Group

Modernit nettisivut Marva Groupille


Lue lisää
Aurator Varainhoito

Näyttävä esitys varain-hoitopalveluyritykselle


Lue lisää
LST Group

Yhtenäiset myynti- ja messumateriaalit LST Servicelle


Lue lisää
LST Group

”Viestintäkumppani vapauttaa aikaa yrityksen ydintehtäviin”


Lue lisää
Blogista poimittua:

Kivenkovat kuvavinkit osa 2/2


Lue lisää
BCB Medical

Visuaalisia töitä BCB Medicalille


Lue lisää
Blogista poimittua:

Kivenkovat kuvavinkit osa 1/2


Lue lisää
Blogista poimittua:

Infografiikan taika


Lue lisää
Blogista poimittua:

PowerPoint – uhka vai mahdollisuus?


Lue lisää
Naantalin Energia

Visuaalista viestintää Naantalin Energialle


Lue lisää
Neuroliitto

Lisää käsipareja viestintään


Lue lisää
Neuroliitto

Infografiikka Neuroliitolle


Lue lisää
Mehiläinen

Viestinnän materiaaleja Turun alueen Mehiläiselle


Lue lisää
Mehiläinen

”Loputtoman joustavaa palvelua”


Lue lisää
Blogista poimittua:

Onko luova ajattelu hölynpölyä?


Lue lisää
Blogista poimittua:

Konsultti säästää aikaa ja rahaa


Lue lisää
Blogista poimittua:

Mistä on mieleenpainuva messuosasto tehty?


Lue lisää
Medikumppani

Medikumppanin monipuolinen viestintäkumppani


Lue lisää
Viestintätoimisto Telegraafi

Asiakastyytyväisyyskysely: ”Telegraafi on minun valintani”


Lue lisää
BCB Medical

Ideakukkasista viestintäkampanjoiksi


Lue lisää
Medikumppani

Medikumppanin visuaalinen ilme uuteen uskoon


Lue lisää
Blogista poimittua:

Vinkit tapahtumaviestintään


Lue lisää
Blogista poimittua:

UX ja UI – ota käsitteet haltuun


Lue lisää
Turun Kauppaopetussäätiö

Nettisivuista laadukkaat ja toimivat


Lue lisää
Salcomp

Vastuullisuusasiat yksiin kansiin


Lue lisää
Naantalin Energia

”Hyvä viestintä antaa yritykselle kasvot”


Lue lisää
Blogista poimittua:

Uutiskirjeen visuaalinen voima


Lue lisää
Orkla Suomi

Visuaalinen ilme Orkla Suomen viestintäkampanjalle


Lue lisää
Orkla Suomi

Ideat lentoon tehtaalla


Lue lisää
Blogista poimittua:

Viimeinen silaus yrityksen instagram-profiiliin


Lue lisää
Blogista poimittua:

Mihin tarvitset graafista ohjeistoa?


Lue lisää
Sairaala NEO

Brändin rakennusta ja kokonaisvaltaista viestintää Sairaala NEO:lle


Lue lisää
Blogista poimittua:

Älä eksy Facebook-kuvakokojen viidakossa


Lue lisää
Blogista poimittua:

Lisää silmänruokaa someen


Lue lisää
Blogista poimittua:

Miltä painotuotteesi tuntuu?


Lue lisää
Sairaala NEO

Asiakaslehti paketoi kokonaisuuden


Lue lisää
Tilaa uutiskirje