english

Rekrytointiviestintä

Rekrytointia kehittämällä saat parhaat työntekijät

Mikä avuksi, kun osaajapula alkaa olla este yrityksen kasvulle tai nykyisten tilausten täyttämiselle? Yksi vastaus on rekrytointiviestintä.

Rekrytointiviestinnälle on monta erilaista sanaa, jotka kuvaavat hyvin sen eri rooleja: hakijaviestintä, työnantajaviestintä, rekrytointimarkkinointi ja hakijakokemus. 

Rekrytointiviestinnän tulisi alkaa jo ennen kuin yhtään rekrytointi-ilmoitusta on julkaistu. Eri kanavissa positiivisesti esillä olevat yritykset kiinnostavat hakijoita – paljon ennen kuin yhtään paikkaa on avoinna.

Rekrytointiviestinnässä yrityksen viestintää tarkastellaan ulkopuolisen silmin: miten yritys näkyy mediassa ja sosiaalisessa mediassa, millaisen kuvan nettisivut luovat ja mitä viestejä korostetaan rekrytointi-ilmoituksissa.

Viestintätoimisto Telegraafi on rekrytointiviestinnän ammattilainen. Me autamme sinua kertomaan yrityksestäsi oikeissa kanavissa, valitsemaan rekrytointia varten sopivat viestit ja julkaisukanavat sekä suunnittelemaan rekrytointia kokonaisuutena.

Kiinnostuitko? Kysy lisää! >

Lue blogistamme viisi vinkkiä rekrytointiviestintään >

Voimmeko olla avuksi?

Marja-Terttu Rantanen

Toimitusjohtaja, yrittäjä
puh. 0400 232 970
mt@telegraafi.fi 

LinkedIn >