english

Starttipaketti viestinnän seurantaan

Viestinnän seurannalla tarkoitetaan sitä, että yritys kerää tietoa viestintä- tai markkinointitoimenpiteiden toimivuudesta, alalla käytävästä keskustelusta tai kilpailijoista verkko- ja printtimediassa tai sosiaalisessa mediassa. Kattavimmat tulokset saa, kun käytössä on ammattimaiset työkalut. Niiden avulla saa tietoa muun muassa tavoittavuusluvuista ja mainosarvosta. Starttipaketin avulla saat hyödyllisiä vinkkejä ja ohjeita viestinnän seurantaan.

Jätä yhteystietosi

Jätä yhteystietosi ja lähetämme oppaan sähköpostiisi.

Lataa Starttipaketti viestinnän seurantaan

Haluan tilata myös Telegraafin uutiskirjeen.

Rekisteriseloste

Voimmeko olla avuksi?

Päivi Luoti

Asiakkuusjohtaja, osakas
puh. 050 358 6012
paivi.luoti@telegraafi.fi

LinkedIn >

Tilaa uutiskirje